miércoles, 2 de abril de 2008

AURKEZPENA

Kaixo lagunak! Ni Onintze Petralanda Iriondo nauzue. Arratiako bailaran bizi naiz, Igorren hain zuzen ere. Enpresa Zientzietan Lizentziatua naiz, eta orain dela sei urte inguru Aholkularitza Bulego baten lanean hasi nintzen. Goiz baten nire buruari ia lan hori gustokoa nuen galdetu nionean erantzunak beldurtu ninduen. Beraz, benetan gustokoa nuen karrera bat egitea erabaki nuen. Hasierako urte biak gogorrak izan dira: lanean, ikasten...baina nire etorkizun barri honetan jarri ditudan indarrak dena gainditzeko balio izan dute. Urte honetan nire ametsak beteko direlakoan azken esprinean aurkitzen naz.
Sortu berri dudan blog honetan BULLYINGari buruz hitz egingo dogu, zer den, non gertatzen den, zer nolako jarrera izan behar dugun...Gai oso interesgarria dela uste dut gaur egun ditugun arazoak ikusita. Ea denon artean gizarte hau aldatzen dugun!.

No hay comentarios: